Årssummering 2017; juli-september.

Dags för del 3 i årssummeringen för 2017!
Juli
Blev flera svängar på Blomsterlndet och gjorde fint på balkongen. 
Åkte till mammas stuga några gånger, njöt av rosé och mat i det fria. Och vi höll på att skratta ihjäl oss av hur mina ben såg ut efter att jag satt i solstolen i 1 timme. Alltså haha, bildbevis ovan! Tydlig rand javisst.  
Båttur till Britt och Elisabets stuga och en av de härligaste kvällar i sommar med grillat och underbart väder!
Och det var nog här någonstans det började. Funderandet på livet och döden. Så många som blev sjuka och dog och jag reflekterade ganska mycket.
Tackade ja till ett till jobb med start i september!
Jag hälsade på Lina som skaffat två kattungar, Ines och Lasse. Fick en allergisk reaktion mot katterna, men den skrev jag inget om förrän senare. 
Ställde in mina planer om Stockholm och Balettakademien, det som jag planerat sedan årets början. Var så besviken! Och ändrade mig och tackade ja till ett dop istället.
Avslutade semestern i mammas stuga då hon fyllde år.
Augusti
Fikade med Ester och tog igen tiden! 
Jag och Lina bilade upp för det stundande dopet, och njöt av finfin utsikt längs vägen.
Unnade mig kökslanpan jag spanat på så länge.
Fick reda på att jag hade kattallergi! Och fick en annan jobbförfrågan, men tackade nej.
Började jobba igen och det var minst sagt hektiskt, hade knappt tid att blogga.
September
Det fortsatte att vara MYCKET på jobbet, typiskt kursstartstider.
Blev förkyld och fick flytta fram starten av mitt nya jobb: dans för vuxna i behov av särskilt stöd. Tråkigt. Men blev lyckat när det väl gick av stapeln!
Hann träffa Rebecka två gånger efter att inte ha setts på några månader! Fick en finfin stor elefantöra och blev en spontanmiddag med sushi, gott. 
Träffade Ester och Gustav hemma hos dem och invigde nya soffan och drack te.
Blev bjuden på middag hos mamma och firade hemligheter. 
Vår nya kurs "Jumps and Turns" startade och fredagskvällarna innehöll även de dans. Kul!
Miriam och Peter fyllde år, och sistnämnda bjöd på middag hemma hos sig. En så trevlig kväll verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0