Spelning på Roasters, dop, Ester och försenat Mors Dags firande.

Ser ni liljekonvaljerna där ovan? Den doften. Åh!
 
Oj så veckorna svischar förbi. Om vi backar bandet till förra veckan ska jag snabbt berätta om roligheterna innan sängen väntar (jag som skulle lägga mig tidigare haha).
Var ju långhelg dessutom så jag hann med lite mer än vanligt.
Fredagkväll och jag och Peter träffades på Roasters för middag och spelning. Och alla var visst där, träffade på många bekantskaper. Sedan blev det en sedvanlig liten barrunda. 
I söndags började dagen med dop för lilla J, M och A-M dotter. 
Ester hade kommit hem från sin 3 veckors tripp från USA så jag hälsade på henne och Gustav. Drack te och fikade och pratade ikapp. Trevligt! Det gör vi snart om igen:)
I måndags, eller söndags ska jag nog säga då det var helgdag, på Nationaldagen tog jag en cykeltur till stan. Jag och mamma hade bestämt träff, har inte umgåtts på någon månad då vi gått om varandra. Spanade in Nationaldagsfirandet på museeumet, fikade och tittade i affärer. Mysigt att bara strosa omkring! Lagade sedan hemmagjord pizza hos mamma och åt svenska jordgubbar (premiär för i år!) och glass till efterrätt. Pratade ikapp och firade försenad Mors Dag såhär i efterhand.
En fin och innehållsrik helg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marinda G

Så vacker du är!:)

2016-07-19 @ 08:54:32
URL: http://marinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0