Födelsedagsmiddagen och flera roliga nyheter.

Det blev visst lite mobilbilder denna gång, därav kvaliteten. 
 
Hej där!
 
Nämen titta, nu var det inte så länge sedan jag sist skrev. Ibland tar det sig:)
Så mycket roligt som hänt på dessa dagar.
Ja igår fyllde jag år då, och kvällen spenderades med middag hos mamma.
Med förrätt, huvudrätt och efterrätt, så gott! Öppnade paket och pratade.
En väldigt fin födelsedag trots en del plugg.
 
Annat roligt av värde: idag fick jag reda på att jag spikade VG på min senaste tenta!
Jag har verkligen kämpat, pluggat 7 dagar i veckan i flera veckors tid, därav blogguppdateringen också...
Det kändes bra, men ville ändå inte hoppas på för mycket, då man aldrig så noga kan veta.
Att bli godkänd är det viktigaste såklart. Men ett VG alltså, det satt fint det med.
Något annat som också satt väldigt fint är examensarbetet jag skrev tidigare. Efter många turer och hit och dit, och otaliga timmars skrivande... 
Jag fick högsta betyg på mitt examensarbete, alltså VG! Det är svårt att få, det vet jag ju. Men tydligen så höll det måttet. Hurra jag är så glad så jag har hoppat och studsat i lägenheten åt dessa bra betyg. Äntligen lite flyt (och en aning skicklighet kanske?) :) 
Snart, snart, har jag min lärarexamen och då ska jag fira minsann!
Ytterligare en bra nyhet denna dag, men håller lite på den tills allt riktigt är spikat och klart.
Men nu, denna sista  gråa slaskiga dag av mars, efter tre undervisningspass i barndans, jazzdans och modern dans, och efter dessa fina resultat, ska jag fira med True Detective på tv och lite tårta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh så mysigt & gott!
Svar: Åh tusen tack fina du! Ja, den var supermums hihi! Hoppas verkligen jag också, så himlans trött på att vara sjuk!
Kramar!

2015-03-31 @ 23:00:15
URL: http://photos-by-becka.bloggo.nu
Postat av: Ekenäsliv

Först STORT GRATTIS i efterskott på din födelsedag!!!!
O ännu ett GRATTIS till GV:t!!!! Sååå kul!!! Hårt arbete lönar sig:)))))
Njut av en skön påsk nu!
Kram Anna

2015-04-01 @ 00:36:14
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Tina

Grattis fina fina du!!
Önskar dig en jättefin påsk
Massor av kramar

Postat av: Sara

Grattis i efterskott ! Och grattis till ditt VG så härligt att höra att det gav resultat ! :) Tycker du gör helt rätt i att fira med lite tårta :)

2015-04-02 @ 11:26:17
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad är det för mumsigt som ligger på tallriken? :)

2015-04-16 @ 15:37:58
URL: http://borninjanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0