Rosens dag, lägenhetsletande och en bebis har kommit till världen.

Hej!
 
Julimånad har anlänt. Både med värme och kvavt i luften, men också grått och regn. Få se om vädret kunde bestämma sig någon gång? 
 
I torsdags var det rosens dag, och det firade jag med att gå till Blomsterlandet och inhandla lite fint. Blev både en pionbukett och en ros och en marguerit. Mycket nöjd!
 
Jag har även varit på lägenhetsjakt och nu ni börjar det i alla fall närma sig. Hoppas jag. Spännande, och i nästa vecka får vi nog se!
Lina och hennes Micke kom hem från Italien i torsdags. Så jag och Lina passade på att fixa det sista med presenterna till våra vänner som fyller 30 i nästa vecka. För då blir det tårta och fest, trevligt!
Sprang på Rebecka i veckan, i samma sekund som jag tänkte på henne, och sällskapade på h&m en sväng. Fint, då vi inte hinner ses nu på några veckor. 
Passade på att träffa mamma igår på middag hemma hos henne då hon var hemma från stugan. Regnet strilade ner men vi myste inomhus och avverkade både det ena och det andra. 
 
Men det bästa av allt denna vecka, ja det sparar jag nu tillsist. Jag och min vän H sms:ade i måndags och jag hörde mig för om läget. Ja det är nämligen bebistider på gång. Jag delade med mig av min dröm där hon skulle få barnet 2 dagar senare. I torsdags plingade det till i mobilen. En dag före bf hade deras lille prins tittat ut, nämligen på onsdagen precis enligt min dröm. 
Stort grattis igen till er, så efterlängtat och roligt!!<3
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Men så häftigt att du drömde det :) Hoppas att hennes förlossning gick bra :)

2015-07-06 @ 15:07:26
URL: http://www.baakochmaat.se
Postat av: Ekenäsliv

Cooooolt!
Det hände mig en gång med. Då drömde jag på natten att en kollega födde barn och på morgonen skickade jag ett sms och då får jag till svar att barnet kommit under natten... Märkligt ju..
Ha en riktigt fin vecka!
Kram Anna

2015-07-06 @ 23:17:07
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Cecilia Johansson

Rosor är vackra! ;)

2015-07-13 @ 10:21:05
URL: http://www.ceciliajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0