Försenade födelsedagsbilder och inte min vecka.

Hej på er!
 
Så är jag i Gimo igen, sedan i onsdags.
I väntan på bussen i Uppsala såg jag glada studenter på flak och blev lite nostalgisk och drömde mig bort.
Tänk så åren går...
 
Idag har vi varit på marknad i Östhammar och strosat runt. Sol och blå himmel, men rackarns så det blåste. Vi har också hunnit förbi Marcus föräldrar, och ätit god somrig kycklingsallad och baguetter här hemma och en kvällspromenad har jag hunnit med och konstaterat att nu har syrenen blommat över här nere.
Nu hoppas jag vädret vänder för det har inte varit någon höjdare och jag har funderat om jag packat till fel årstid. 
Ovan bilder som jag inte hunnit visa ännu, från sist jag var nere då Marcus fyllde år, 31/5. Regn mot rutan och presentöppning. Och så födelsedagstårta hos hans föräldrar som jag dock aldrig förevigade. 
 
Inte min vecka denna vecka, inte alls. Min fot värker och vill inte alls samarbeta, men jag tröstar mig med att det var länge sedan jag känt såhär nu. Sovit dåligt. En del plugg i veckan som gått långsamt och irritation över sådant som krånglat. Men nu är det juni, sommarblommor vart än jag vänder blicken och vi har fina dagar att se fram emot. Och det är ju inte dumt alls, inte det minsta. 

Kommentarer
Postat av: Mia - Mitt vita hus

Krya på foten!

Kram

2014-06-16 @ 12:14:10
URL: http://mittvitahus.blogspot.com
Postat av: Hanna Karlsson

Krya på dig!

2014-06-16 @ 23:36:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Linnea - fotoblogg

Hoppas det blir bättre med foten snart!

sv: Tack så mycket! Det var det inte! :) Ja, den är jättehärlig!
Tack så mycket, min student blev jättebra!

2014-06-17 @ 14:42:50
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0