Utmanad.

Jag fick ju en bloggutmaning av denna tös, man tackar, som jag tänkte ta mig an nu.
Trevlig läsning!:)
 
1. Vilket livsmedel kan du inte leva utan?
Mogna små tomater som kan ätas som karameller finns allt som oftast hos mig.
2. Godaste efterrätten?
Idag till eftermiddagsfikat blev det en kladdkaka. Choklad är svårt att slå svarar jag!
3. Vad tränar du helst en dag då du har all tid i världen?
Då svarar dansläraren DANS givetvis. 
4. Bästa träningsredskapet? 
Jag föredrar att utgå från den egna kroppen. Man ska inte underskatta sig själv.
5. Vad är du tacksam för just nu?
Jag är väldigt tacksam för att jag fått vara så frisk denna termin trots att jag är ganska utsatt då jag träffar ett antal elever. Förra året vid den här tiden slutade ju med en tur till akuten som bekant, ingen trevlig historia. Jag är också tacksam för den härliga varma sommaren vi fick njuta av i år, underbart!
Jag skickar vidare denna utmaning till alla som känner att de har tid och lust. Kanske Sara och Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja både glöggen och knäckebröden är så goda :) Ska absolut göra utmaningen, men är det ok om jag gör det i början av januari så fullt upp nu under jul och nyår :)

God Jul på dig !

2014-12-23 @ 22:54:40
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Lotta

Tittar in för att önska dig en God Jul!!

KRAM
Lotta

2014-12-24 @ 16:30:50
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0