Snökaos och en lugn helg.

Lite bilder från veckan.
 
Så var det söndag och andra advent, mysigt med tända ljus, te och gott till tv-kvällen.
I fredags åkte jag så ner till Marcus i Gimo.
Planet till Stockholm var försenat nästan en timme och vi fick cirkulera lite i luften innan vi kunde landa lite guppigt.
Vädret ställde ju till det lite, men eftersom att jag inte hade särskilt bråttom var det ingen större fara för mig.
Tyckte dock synd om andra resenärer som skulle byta flyg.
Sedan tåg och till sist buss innan jag var framme. Bussen fastnade dock mitt i en backe och vi blev stående ett tag, usch vilket väglag. Men tillslut kom vi loss och jag kom fram pulsade i snö med resväskan.
 
En lugn helg här nere och jag har inte öppnat pluggböckerna en enda gång, duktigt där.
När det är helg är det helg var mitt motto.
Vi fick dock tacka nej till julbordet i Östhammar vi skulle till med Marcus föräldrar då jag fortfarande inte kan äta nåt vidare. Och dessvärre fick jag ställa in resan ner till brorsan med familj. Men till jul ska vi ses, längtar!
 
Nu blir det Johan Falk på tv innan sängen väntar, trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ett rött monogram

Det är rena lotteriet nu om man
kommer fram i tid eller inte.
Brukar vara värst så här i början
på vintern
Kramar/AM

2013-12-09 @ 17:27:31
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Johannas Retro

Tur att de gick bra till slut iallafall! Har verkligen kommit massor med snö denna helgen!

SV: Tack, min pappa är bäst!

Ha en fortsatt bra start på nya veckan! :)

Kram, Johanna

2013-12-09 @ 20:47:35
URL: http://johannasretro.com
Postat av: Anita

Mysiga bilder!

2013-12-10 @ 07:23:53
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är inge vidare att vara på resande fot när vädrets makter bestämt sig för att ställa till det ;) Tur att det gick bra iallafall.

Så klok du är och vilar från böckerna när det är helg.

Önska dig en fin vecka!
Kram Marie

2013-12-10 @ 11:37:46
URL: http://mariemarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0