Lite blandade tankar.




Tänkte jag skulle ta mig an den där tiden som inte finns.
Jag saknar att skriva och att skriva av mig.

Ännu en skolvecka har passerat, helgen är alltid välkommen.
Vi har haft en gästlärare i jazz som var väldigt inspirerande, och igår
hade vi improvisation med en annan gästlärare.

Är svårt att få ihop allt.
Min praktik i AUO2  (som det heter) v.14-15 krockar med min danspraktik
v.14, som visserligen bara är två dagar men ändå, plus att vi nu även fått
reda på att vi har dansexaminationer v.14.
Jag tror det ska fixa sig ändå, det måste det göra.

STRESS. Är så stressigt nu att jag nästan går sönder.
Känns som att det blir en del klagomål, både här och var, men är svårt
att få tiden att räcka till.
Min kropp säger ifrån.
Snälla fungera.

Tisdag v.11 drar vi mot norrare breddgrader, närmare bestämt Kiruna
och närliggande kommuner och byar för att uppträda med vår föreställning
Djungeltrubbel.
Spännande att möta barnen men måste hinna med att plugga till tentan samtidigt.
En dag börjar vi kl 5.40 och håller på till kvällen. Puh.

Att leka med orken lite så där.

***
Och jag har tänk mycket på dig där uppe i himlen på senaste tiden.
Ibland blir det bara så.

***

Till något roligt.
Vi har fått en förfrågan att uppträda på PDOL i sommar.
Se där va!

Vår beröma Ernst-dag har passerat. Det är bara Jennifer som vet vad jag menar.
Och födelsedagsvecka denna vecka.
I-B, Ture, mammas bror, och så Sofia som fyller år idag!

Blandade bilder från de senaste veckorna där ovan.
Tacos och vardagslyx med ananas.
Åkte på inflyttningsfest hos Stina och Fredrik för två helger sedan. 
Var på Invit en kort sväng igår med Marcus och fredag och lördag förra helgen var det utgång.
Men nu är jag ganska less på utelivet.

Denna helg blir det tentaplugg.
Men även trevligheter som att se tre fina filmer jag hyrde igår,
äta middag och ta igen prat med Rebecka (som jag så fint sprang på i torsdags),
måla naglarna i fina färger (observera färger och inte färg),
och kanske träffa mamma.

Långt inlägg.
Jag önskar jag skulle kunna skriva oftare så det slapp bli noveller varje gång.
Är så mycket som händer just nu och jag vill hinna skriva om allt.

Men faktiskt.
Jag tänkte hinna blogga imorgon eller på måndag.
Nämen.
Jag har mer bilder och nyheter att ta upp.
Men det tar vi då.

Nu blir det tentaplugg så jag kan hålla mitt schema.
Känns bättre efter att ha fått skriva av mig.
Och känns tacksamt att det trots allt är helg.
Jag ska njuta mellan varven.

Ha det fint!






Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: åh, tack så mycket!

2011-03-12 @ 14:45:12
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Linn - Smilinggirls!

Sv: Ja det förstår jag :)



Tycker alltid att dans ser så härligt ut!

2011-03-12 @ 20:48:21
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Karin

taack :D fina bildeR! kram

2011-03-13 @ 19:57:09
URL: http://bykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0