Oh, great!

Just my luck, yes.
Allt på samma gång, jamenvisst, sure.
Man kan inte annat än bjuda på det haha.

Min mobil funkar inte som den ska, hände nu på kvällskvisten.
Råkade ramla ur min hand och poff i backen sa det. Skärmen e helt svart.
Det går att ringa och jag kan ta emot samtal, men jag ser bara, -svart.
Är lite besvärligt för jag ser ju inte vem som ringer och jag kan inte svara på sms.
Min fina vän ska ringa och väcka mej imorrn för jag kan ju inte ställa mobilen.... Tack du!
Måste lämna in den men när ska jag hinna?

Denna han ringde ikväll faktiskt. När skärmen var paj, såg ej vem som ringde. Lustigt.
Inte så mycket mer att tillägga.

Min rygg gör ont, jag har pluggat för mycket skämt å sido. Suttit still för mycket.
Måste avboka ännu en kiropraktortid på måndag. Skolan kallar.

Min vänstra tånagel började visst blöda. Jag hade inget plåster.
Det fick bli, håll i er nu, toalettpapper och plastfolie. Man tar vad man har och en bild på det, klick!
Haha, fancy!

Och allt blir hjärtan nuförtiden. En potatis med ett hjärta på. Min hudkräm lekte kärlek. Mäh!



Examinationsuppg, den sista i denna kurs, inlämning imorrn kl 17 senast!
Plugg, plugg, plugg. 5 böcker att läsa, har inte hunnit läsa ut alla, men jag improviserar som bara den!!
Men otroligt nog (ta i trä!) har jag fått mycket gjort. Yey, vågen, vågar jag?

Och slutligen. Hello Saferide. Lite här och var. Sammanträffande, träffande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0