Samtal i sommarnatten.





Vi pratade om något, jag minns inte riktigt om vad. Men det var inte frukt! Bara om något som kändes orättvist och irriterande. Och när man skulle svara på det, ja då ville man dra till med något riktigt hejdundrande. Ja, ungefär så kanske.

Jag sa: attans bananer!

Du sa: haha! Va?! Bananer?

Jag svarade: ja! Bananerna ja. Rackarns alltså.

Du:  haha, ja. Dem e svåra dem. Men bananer, varför bananer?

Jag sa: jag vet inte, har alltid gillat bananer. Men man kanske skulle börja med äpplen?
Det e ju inte fy skam det heller.

Du sa: haha, ja. Nä, äpplen e inte fy skam. Rackarns äpplen!

Jag: ja... Ja varför inte, vi slår på stort. Äpple är det nya bananer.

Du: exakt! Haha, du e rolig du.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahha fan såå bra :P

2009-01-23 @ 12:29:47
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0