Ljusrosa tulpaner och bitande kyla.

Hej!
 
Lite inredningsbilder lovade jag ju att bjuda på. Tyckte dock de jag tog blev så mörka, så ni får hålla tillgodo lite till. 
Jag har haft några bättre dagar, och så några katastrofdagar med 2-3timmars sömn och smärta. Livet ska inte vara för lätt va.
 
Tur att jag har mina blommor! Haha, där lät jag just som en tant. Men faktiskt, vad vore livet utan lite grönt? Just det, väldigt trist. Här är senaste skörden av tulpaner inköpta i söndags. Ljusrosa denna gång. Just what I need. 
De där krispiga, gnissliga stjälkarna som får stickas ner i en genomskinlig stor vas. Svårslaget.
 
En ganska lugn vecka än så länge. Ringt vårdcentralen angående remissen till ortopeden, och nu ska en sådan vara skickad. Ska dock ringa ortopeden för att höra om man kan skynda på det lite, 3 månaders väntetid känns inte okej. Har även varit hos min fysioterapeut och fått ytterligare en ny övning, en svårare. Och hälsat på mina kollegor på jobbet i vanlig ordning.
 
Bitande kallt har vi haft, runt -25. Solen tittade fram igår och det var så vackert rosa! Och det har snöat och snöat och det skulle visst bara bli -2 här i dagarna. Snabba svängar bland minusgraderna.
Imorgon tänkte jag byta miljö. Skönt faktiskt. Åka till mamma och bara vara. Stannar torsdag-söndag/måndag, så blir nog tyst här några dagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0