Lite roligheter, lite tråkigheter och en vacker vintervärld.

Hej!
 
Ja se, det blev i alla fall ett inlägg till! 
Och det här är nog första gången jag skriver från mobilen dessutom. Det har hänt något med min dator. Hela displayen ser annorlunda ut, appar har försvunnit och bilder går inte att infoga. Jahaja. Låt oss hoppas att jag hittar en lösning på problemet! 
 
Sedan sist. Jag har varit på sjukhuset för att göra en datortomografi, DT, på lungorna förra onsdagen. Det såg bra ut! Förväntade mig faktiskt inget annat. Är mer nyfiken på magnetkameraröntgen på ländryggen som jag väntar på att få göra. Jag har även varit hos läkaren (den sjunde, inget att bli förvånad över längre) och fått igen lite provsvar som såg mindre bra ut... Så imorgon ska jag dit igen för att ta ytterligare några prover, och sedan se hur vi går vidare. 
Och så sjukskrev läkaren mig 1 månad till. Jag som skulle börjat undervisa idag... 
Har träffat fysioterapeuten och jag jobbar på med mina övningar. Dock vet hon inte riktigt hur vi ska gå vidare, och hur hon ska kunna hjälpa mig. Jag har även försökt minska på medicineringen ganska mycket med tanke på provsvaren jag fick. Det gick först bättre än vad jag trodde och jag började hoppas på att sluta helt. Önsketänkande kanske? Men sedan har jag haft mer ont och fått inse mina begränsningar just nu.
 
I fredags gjorde jag äntligen något roligt! Höll på att backa ur en timme innan p.g.a. den enorma tröttheten, men ryckte upp mig. Åt sushi med Ester och Lena. Och sedan blev det kaffe på Hemmagastronomi dit även Katta kom. Tack för en fin kväll med mycket skratt och härliga minnen, det behövde jag!
Lina har fyllt år och bjudit på födelsedagsfika. Revbenen började dock krångla och jag tog mig inte till fikat förrän ett dygn senare. Men det är en annan historia. 
 
Kallt, men vintrigt och vackert ute nu. 
Har varit yr och lite illamående några dagar. Kanske är anledningen vad provresultatet visade. Vi får se helt enkelt. 
Till helgen tar jag nog bort allt julpynt. Vill ha tulpaner och färg här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0