Några soliga höstdagar, träffa Lina och sjukhusbesök.

Hej!
 
Några dagar med sol har vi fått, och det måste man ju föreviga. Älska hösten med alla färgglada löv och soliga dagar! Dimma har det visserligen också varit, ett tjockt mjölktäcke så man knapp kunnat se många meter framför sig. Och nu har det visst blivit oktober. Snart har ju hela året gått! Undrar just om man skulle hinna åka till graven innan det blir alltför halt.
 
Jobbat på i vanlig ordning, med mina två olika jobb numer. Äntligen börjar det snart lugna ner sig på det administrativa. Så skönt! 
 
I fredags eftermiddag hade vi styrelsemöte och årsmöte på jobbet. Och så avslutade vi med sedvanlig middag. Den här gången på Café Metropol. Kul att prova något nytt, och inredningen var så fin! Tyvärr var min maträtt väldigt okryddad, även om pastan var krämig. Men finns ju salt och peppar vid sidan om:)
I lördagskväll fick jag äntligen Lina! Tillslut hittade vi ett datum då båda kunde:) Hade med en liten pepp-present från Ida, Stina och mig. Fick se nya lägenheten, så fin, och träffa katterna. Jag hade tagit en allergitablett innan, ja jag har ju sagt sagt gått och blivit allergisk mot katter. Gick mycket bättre den här gången! Kände fortfarande av lite allergi, men bara lite. Tack för det.
Efter vi varit hemma hos Lina begav vi oss till en kompis till henne, Ida, som hade fest. Kul att träffa lite nya människor! En del spel och lite vin, och sedan promenerade vi in till stan. Jag och Lina gick till Savoy lite otippat, har bara varit där ca 2 ggr. Kul kväll ändå allt som allt! Även om kanske vissa saker var... ja typiskt krogen. Enough said.
Träffade även min kusin Sara utanför Savoy som firade sin 30års dag, kul!
 
Annars har helgen varit lugn och kort och ena sidan. Städat och tvättat ni vet. Men också dramatisk.
Kom hem för någon timme sedan från sjukhuset. En kompis till mig som ligger inne sedan några dagar. Och jag tänker så på dig nu<3 Nu hoppas vi det snart vänder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0