Dans, dans, dans och helgrep.

Hej!
 
Puh vilken söndag, så här sitter en trött en och tittar på Wallander nu.
Helrep hela långa dagen idag från 9-17 utan någon paus knappt. Fullt upp med andra ord och mycket att hålla i huvudet. Men det har gått bra och alla var så duktiga! Fina duktiga elever.
Slutspurt ja, nästa vecka är vår föreställningsvecka för danssagan "Isdrottningen". Spännande!
Ovan bilder från tidigare i veckan på utsikten från mitt jobb. Flera kvällar då jag slutat har det varit så här vackert, underbart!
 
Annars har veckan innehållit jobb. Undervisat de sista klasserna för de som ska medverka i danssagan. Har nu bara två lektioner kvar för mina vuxengrupper, en i balett imorgonkväll och en i modern nästa torsdag, sedan är terminen klar. Däreffer har vi ju vårt Dancecamp såklart... Ett dansläger i juni, men det var då det:)
Tidigare i veckan har jag haft så ont i ryggen och axlarna, tror det är från all spänning och huvudvärk som jag haft förut. Har knappt kunnat vrida på huvudet utan att skrika rakt ut, men känns bättre nu.
 
I onsdags efter jobbet gick jag och flera kollegor till mig till Kulturens Hus på dansföreställning. Så roligt att hinna göra något efter arbetstid! En explosiv show med mycket material och känslor. Kaboom hette den. Riktigt hög klass på dansen, fantastiskt!
 
Helgen har varit lugn, städat och tvättat. Och förberett samt haft helgrep. That´s it. Denna och kommande två helger innehåller mycket dans, så det där med att umgås med andra få stå åt sidan. Har känt/känner mig lite småförkyld. Började med att jag nös en del i fredags och sedan fick jag så himla ont i halsen natten mot lördag. Tusan nålar, fast i halsen. Känns bättre nu efter en del echinagard samt tedrickande, men är täppt och lite snorig om vartannat. Jag som klarat mig hela våren haha, så kommer det nu precis innan föreställningarna. Så lagomt passande. Ska göra mitt bästa för att skaka av mig detta! 
Lär sova ovaggad ikväll efter en hektisk men kul dag, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0