Ett efterlängtat hej och nyårsafton 2016.

Men hej där! God fortsättning, Gott Nytt År och allt det där. Lite sent visserligen från min sida.
En bloggpaus var inte alls meningen, men tekniken kom ivägen. Lagom till det nya året anlänt bestämde sig min dator för att fullständigt ge upp, precis när jag höll på att planera dansundervisning. Just snyggt.
För att göra en lång historia kort. Jag har införskaffat en ny dator och premiäranvänder den idag!
 
Kommit hem från jobbet för lite drygt en timme sedan och klockan är rätt sent så blir inte så långrandig ikväll. Ville mest säga "hej jag lever!" och visa lite bilder från min nyårsafton.
 
Nyårsafton då, 31/12. Laga middag och äta mat med nio vänner. Några som jag känt länge, länge, en del lite mer bekanta och vissa som jag inte träffat förut. Trevligt och bra gruppkonstellation!
Efter några timmar promenerade vi hem till Amanda där det huserades glitterfest, följt av taxifärd till stan och se fyrverkeriet i stan. Så fint var det, vilka raketer! En del gick tillbaka till festen och några andra av oss tog en spontan omväg förbi O´learys. Sportbaren hade jag kunnat vara utan i ärlighetens namn. Nåja. Efter någon timme begav vi oss tillbaka till Amandas fest och minglade lite mer och hade trevligt. Kvällen avslutades på en oväntad efterfest med ett litet mindre gäng. Vilken helkväll det blev, tack för det!
 
Vi hörs mer här i dagarna/helgen så ska jag berätta mer om detta årets första veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0