Det är fortfarande mycket nu.

Bjuder på en opublicerad bild i alla fall av min blomsterprakt.
 
Hej!
 
Oj vilken vecka. Det är mycket nu, fortfarande. Denna och nästa vecka, jobbar 12 dagar på rad. Har avverat 7 än så länge. Vad jag gör på fritiden? Eh, jobbar. Ja det är så det är nu denna period. Har knappt tid att kolla internet haha. Men som sagt, det är tidsbegränsat. 
Imorgon drar dansundervisningen igång för terminen. Jag är taggad! Men det är mycket att hålla i huvudet i vanlig ordning. Det ska nog gå bra trots allt.
Jag har fortfarande inte hunnit fota något nytt. Jag vet! Förlåt. 
 
Fick ett mail angående ett jobb jag sökt tidigare i maj. Spännande! Men, har ju tackat ja till ett annat jobb. En del funderingar, så mycket som jag har haft tid att tänka på annat haha. Ja, fortsättning följer kanske...
 
Det ska bli bättre. Med bloggandet alltså! Vädret, ja det är höstlikt. Nä men, så fort denna intensiva jobbperiod är över är det dags för bättre bloggning. That´s a deal? Japp.
Tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0