Sista lektionerna för vårterminen, hes och "Allis".

Hej där!
 
Nu har jag haft mina sista lektioner för terminen med alla mina grupper. I juni blir det visserligen dansläger, men det är då... Och till veckan mina vänner, ja då smäller det! Då kommer äntligen de dagar som vi jobbat så hårt inför, nämligen föreställningarna! Spännande! Ni får hålla tummarna:)
Det fortsätter att strömma in sms och mail om frågor o tider och kläder och borttappade papper... Trots att allt står klart och tydligt. Ja vad säger man... Aldrig förvånas man. Nåja.
 
Det har fått vara soligt några dagar, och en vacker himmel uppenbarade sig även en kväll eller två. De första vårblomorna har även dokumenterats. Maskrosor, tussilago, vitsippa, blåsippa, och även rödblära (heter det så?). Ljuvligt.
Jag fick även en så fin present i veckan av en elev. En ljuslykta. Hur omtänksamt var inte det? Gulle dig!
 
Helgen. En utgång med Peter i fredags, tvätt och filmdag i lördags, och söndag och en fika på stan på BO´s och sedan dansföreställning med Rebecka samt laga lunchlådor i vanlig ordning. Dansmagasinets äldre elever visade upp sina kunskaper i "Allis", baserat på Alice i Underlandet. Heja, och tack för en fin föreställning!
 
Nu blir det snart sängen. Hes och lite hostig sedan i måndags, hoppas inget bryter ut! En intensiv vecka väntar ju som bekant! Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ramlade in bakvägen :)
Måste erkänna att jag är en sådan där lite slarvig mamma med papper... tyvärr. Har jag inte infon på mailen, å blir jag en sån som måste SMS'sa...

2016-05-20 @ 21:41:39
URL: http://womsa.se/frumagnolia/
Postat av: Ekenäsliv

Hej vännen!
Självklart ska jag hålla tummen för dig, det kommer gå super :))
Ha en fin kväll!
Kram Anna

2016-05-22 @ 20:15:03
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0