Sportlov, middag hos mamma och att hinna med livet.

Hej!
 
Det har blivit mars, och nu har jag äntligen lite sportlov! Så skönt. 
Jobbade på in i det sista när musiken för alla danserna skulle in till Danssagan i fredags (närmare bestämt kl. 24). Jag har varit helt slut hela helgen. HELT SLUT. Som om luften gått ur mig, alldeles knockad. Men nu efter lite sovmorgnar och friskluft känns det bättre.
Samtidigt som det är skönt att ta det lugnt, känner jag att jag klättrar på väggarna och måste ta mig för någonting. Inte bara slappa hela dagarna, det fixar jag inte. Hm, ja jag vet. Så jag har tagit det i min takt och haft lugna morgnar och sedan varit på stan både i måndags och idag och gjort en del ärenden. Bockat av från listan, axlarna sjunker ner. Och, vågar jag säga, var på jobbet i måndags och kollade mailen. Haha nej jag är inte jobberoende. 1, max 2 gånger, behövde jag faktiskt åka in, och gärna då i samband med ett ärende. Se där! Blanda nytta med nöje.
 
I söndags åkte jag så till mamma, jag har inte varit där sedan tretton dags-helgen. Nu var det på tiden att ses med andra ord. Hann äntligen få umgås, prata på och äta middag ihop. Den tjusiga (inte) bilden ovan är från i söndags. Måste bli bättre på att fota! Jag har helt enkelt inte hunnit under veckorna. 
Nästa helg spenderar jag i Umeå hos Mari och Aron och deras lille Albert då det vankas namngivning. De ska bli så mysigt! Så idag fixades en gåva.
 
Imorgon åker jag och mamma till morfar, vilket också är så efterlängtat. Inte varit där sedan jul ju. Så fint att få ses! Då åker kameran med. På torsdag ska jag titta på tapeter (funderar på att tapetsera om hemma) och träffa Lina. Och på fredag blir det middag med jobbet. Härligt att få hinna med lite annat, det var inte igår!:)

Kommentarer
Postat av: home2tiny

Mysigt att träffa familjen och få umgås. Låter spännande med nya tapeter. kramisar Tina

2016-03-02 @ 09:25:30
URL: http://home2tiny.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0