Namngivning för lille A förra helgen.

Hej!
Dagarna bara rusar förbi och jag har glömt att blogga. Så enkel är den förklaringen.
Jag är verkligen ingen bra bloggerska nuförtiden, förlåt!
 
Förra helgen, fredag för prick en vecka sedan, åkte jag till Umeå efter jobbet. Det vankades ju namngivning för söta Albert, Mari och Arons sexmånaders bebis. 
Resan ner var dock en klass för sig... 
På busstationen utbröt bråk och tre polisbilar kom till undsättning. Bussen var sen och alla trampade otåligt. Men tillslut kom den och vi åkte iväg. 
Efter några timmar började några tjafsa på bussen, eller rättare sagt en ung kille. Som inte ville ge sig, göra sin röst hörd på hela bussen. Efter några mil till ringde personalen på bussen polisen och vi blev stoppade strax innan Umeå. De kastade ut den unga mannen och stod och pratade med honom där utanför. Tiden gick och det kändes som om vi aldrig skulle få komma till slutdestinationen. Men den som väntar på något gott...
Äntligen! Mari mötte upp mig och vi åkte hem till dem. Fick se den nya lägenheten, åt sen middag tillsammans, målade naglarna och strök kläder inför morgondagen. 
Vaknade till lördag och förberedelser och sedan namngivning. 
En fin dag, tack för att jag fick dela den med er!
Tidig lördagkväll åt vi middag på Allstar, jag, Mari, Aron och deras familjer, och lille Albert såklart. Och sedan tog jag bussen hem igen. Ett intensivt kort dygn, men lika härligt för det. Hoppas vi syns snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0