Årets Dancecamp närmar sig, och första blåklockan.

En liten pippi landade på min balkong och satt länge och väl och myste av de få solstrålarna.
 
Hej!
 
Förlåt för dålig bloggning! Och nu tänkte jag bara titta in som hastigast dessutom, ajaj.
Det stavas väldigt mycket att göra. 
 
Ser ni lilla fågeln där uppe? Den satte sig på min balkong och njöt en stund. Så liten.
 
Sista rycket innan semestern och det ska bli obeskrivligt skönt med ledighet även om jag trivs på mitt jobb.
Imorgon drar årets Dancecamp igång, som jag har huvudansvaret för. Kommer undervisa i balett för barn födda 05-08 och i modernt för elever födda 04-02. Spännande! 
I helgen hann jag förbi mamma en sväng på middag igår. Avslutade med svenska jordgubbar och glass. På vägen hem fick jag syn på blåklockor till min lycka. Kunde inte låta bli att plocka en. Åh!
Nu hopp i duschen och sedan sängen.
Dancecamp imorgon till torsdag som sagt. Och sedan vankas vid midsommar, vad hände? Så fort tiden går.
Wish me luck imorgon, pirrigt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0