Två dagar i mammas stuga, hamnfestivalen och en liten tripp.

 
Hej!
 
Jag har varit lite flitigare med systemkameran i veckan så bjuder här på några bilder.
Åkte till mammas stuga onsdag till fredag. Träffade morfar, var på marknad med min kusin, och träffade en annan kusin med familj som var uppe och hälsade på. 
Massor av mygg och rackarns vad de kliar! Men det hör väl sommaren till?
Ser ni regnbågen? Ja en dubbel visade sig till och med, men det lyckades jag inte fånga.
Skönt att komma ut till lugnet, havet och naturen. Och lika skönt att komma hem sedan igen.
 
Hamnfestivalen har det varit här i veckan. Gick bara en dag i år, igår lördag.
Åt middag med Peter och några till på Roasters uteservering. Några till vänner kom och vi lyssande på några spelningar och tog ett glas vin. Sedan blev det Hemmagastronomi en kort sväng och säga hej för att sen gå på Färjan och sist efterfest på en terass i vacker solnedgång.
 
Ikväll packas det dock för fullt och fixas. Åker söderut imorgon och blir borta 18-25juli närmare bestämt.
Ska gå på sommarkurs på Balettakademien måndag-fredag och försöka hinna träffa Hanna även. Så kul! Därefter bär det av till storebroren med familj i Nora över helgen för att umgås och fira födelsedag för T.
Roligt att få röra på sig lite och byta miljö, dansa och få inspiration och träffa familj och vänner.
Tänkte ta med datorn (tror jag) så kan hända att det blir ett inlägg under resans gång. 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0