Firat mammas födelsedag i stugan och en veckas semester kvar.

Jag tror minsann det är rekord på inlägg som skrivs här just nu:) Ja, någon gång ska man väl överraska.
Tänk även att det är sista julidagen idag. Kan inte fatta att imorgon skriver vi augusti. Så är det tydligen.
Men nu vill jag ju bjuda på lite bilder.
Åkte till mammas stuga torsdag till lördag då hon fyllde år i fredags.
Blommor i full blom hos morfar. Och mammas berömda goda tårta med åkerbär, hallon, mosad bananer och grädde. Med jordgubbar och blåbär på toppen. 
 
Ja de var dessa dagar i stugan med gapskratt, födelsedagsfirande, grillmiddag, myggbett och utedass. 
Träffade morfar, några kusiner, morbröder med fruar och min moster. 
Nästa måndag börjar jag jobba igen, 8/8, efter några veckors ledighet. Tiden har gått fort! Men först en sista veckas ledighet till. Jag ska försöka fixa med en fotovägg hemma, som jag haft som projekt i sommar, kanske gå på loppis och boka tid för en klippning och ev göra något annorlunda med håret. Och städa ur alla köksskåp och lådor hade jag tänkt, men usch så tråkigt det kändes nu haha. Vi får väl se...:)
Augusti imorgon alltså. Tack juli för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0