Dagarna i Nora; med födelsedagskalas, dopp i Norasjön och bara umgås.

Hej!
 
Så var jag hemkommen igen från mammas stuga och födelsedagsfirande. Dessa bilder får ni hålla tillgodo med, för de tänkte jag visa imorgon.
Nu tänkte jag ta vid där jag avslutade, och visa de sista bilderna från min tripp söderut.
Vaknade upp på lördagen i Arboga och hann träffa min gudmor lite, lämna en present som tack, och sedan hoppade jag på tåget mot Örebro och sedan vidare med buss till min bror med familj i Nora.
Anlände på lördageftermiddagen. Åt tacos och kvällsbadade. Denna vackra utsikt!
Tage hade fyllt tonåring och det firade på söndagen med frukost, sång och paket. Så roligt att vara nere och kunna fira live för en gångs skull!
Kl 15 vankades tårtkalas på stranden, seglade catamaran och tog ett dopp i Norasjön men det glömde jag visst bort att fota. Roligare att umgås:) Och på kvällen grillades det, även det på stranden, och tittades på film. 
Och på måndagen var det dags att transportera sig hem igen. 
Jag är så glad att jag kom iväg! Att jag fick uppleva både träning och träffa Hanna i Stockholm, umgås med min gudmor i Arboga och träffa Jenny och William och alla brorsbarnen i Nora. Tack för titten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0