Inget internet och lite uppdatering på sin plats.

Men hej på er! Jag har inte övergett dig bloggen, om nu någon trodde det. Det stavas problem med internet hemma i flera veckor. Men nu så (peppar, peppar!) verkar det vara under kontroll.
 
Ja, vart börjar man? Snart har hela januari gått, inte klokt. 
Började ju jobba i slutet på v.1, och sedan har verkligen allt gått i ett. Ska jag vara ärlig är jag rätt trött nu såhär på söndagskvällen. Intensiva jobbveckor, med 6-7dagars arbete i veckan. Jodåsåatt. Förbereda undervisning tar sin lilla tid, och att jobba på kontoret med allt vad det innebär såsom att besvara alla mail som bara ramlar in, samordna alla grupper, möte med lärare o.s.v.  
Jag trivs och det är roligt, men är faktiskt lite sliten (redan). Kommer fortsätta vara ganska mycket fram till slutet på februari. 
Fick en fin förfrågan som jag tackat ja till (men som också kräver en del förarbete såklart). Jag ska undervisa några dansare från Norge i balett och modern dans i februari. Kul! 
 
Annars då. 
Lina har fyllt 30 och hade fest igår, har äntligen fyllt hemmet med lite tulpaner (men missade tulpanens dag hör och häpna), det har börjat bli lite mer ombonat i min boning även om en del återstår, och gått ut med Peter och Bella för någon helg sedan. Känns som om det är mer, vad fort man glömmer...;) 
En spännande månad faktiskt med flera överraskningar, om än några hemliga sådana, på olika håll. 
Och mycket jobb.
-30, iskallt och bara vilja vara inomhus. För att sedan bli lite mer behagligare.
Vi går ju mot ljusare tider, och nu börjar man faktiskt märka lite skillnad. Härligt!
På återseende!
 
P.s. Det råkades visst bli två likadana inlägg, så ivrig var jag efter blogguppehållet! Nejdå men det gick inte att publicera inlägget först, så provade en till gång, och då blev det två. Jag bjuder på det. D.s.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kul med lite uppdatering. Så himla fina vinterbilder!

2016-02-04 @ 09:20:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0