Gott slut och ett Gott Nytt År!

Hej hopp!
Då var dagen kommen, årets sista dag är här. Nyårsafton.
Ska jag vara riktigt ärlig var jag för några dagar sedan inte riktigt taggad för dagen av olika skäl. Men med lite tid för att tänka och fundera en gång till så är jag beredd. Något sånär i alla fall haha.
 
Ovan bilder från hemmets vrå, så som det ser ut just nu.
Träffade upp Rebecka för en spontandate i onsdags då båda var i behov av vinterskor. Sagt och gjort gjorde vi stan på 2 timmar och därifrån kom vi båda med ett par var. Lycka! Åkte därefter hem till mig på te och mackor och hann prata ikapp det senaste. Fint.
 
För övrigt. Detta året har nog mest handlat om jobb för min del. Och på tal om det nämnde jag för någon dag sedan att jag fått några roliga förfrågningar i år. Jodå. Vill ni höra?
- Privatlektioner i balett
- Koreografera en bröllopsvals
- Att skapa en dans till en födelsedagsfest
Javisst. Har faktiskt tackat ja till 2 av 3 erjudanden. Någon som kan gissa vilka? 
 
Ja ni, tänkte inte bli så mer långrandig. Dags att fortsätta sista fixet innan festligheterna tar vid. Idag fyller även ett av mina syskonbarn år så ska strax ringa och prata med A som fyller år.
Om några timmar väntar middag med några vänner, bekanta och några nya som jag inte träffat förut. Sedan blir det fest hos en bekant. Angående festen får jag se dock p.g.a. vissa omständigheter... Nåja.
Nyårsafton är här och jag önskar er ett gott slut på detta året och ett GOTT NYTT ÅR 2017!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0