Till morfar, och inköpt möbler till balkongen

Pärlhyacint i rabatten hos morfar, och kvällssol hemma hos mig.
 
Hej!
 
Så var det söndag igen! Veckan har susat på med undervisning, jobb på kontoret, möte inför dansföreställningen och optikerbesök. Bankmötet blev framflyttat till nästa fredag istället.
Denna vecka kom ju även mina hjälpflickor och huvudroller. I det stora hela har det gått bra. Nu hoppas jag att alla dyker upp till vecka, att alla kan. Vi jobbar på må ni tro! 
Sovit dåligt hela veckan dock, vaknat om vartannat. 6 av 7 dagar har jag drömt om repetitioner. Jag trivs och det är kul, men blev lite väl intensivt drömmande. Note to self: måste lära mig att släppa och koppla bort också.
 
I lördags åkte jag och mamma upp till morfar. Vi städade tillsammans med min moster och fikade, och min ena morbror tittade även förbi. Vi var även till stugan en sväng. Om en vecka är det valborg, vilket påminde mig om att då för ett år sedan spenderade jag och mamma första natten i stugan för året. Få se hur det blir i år.
 
Idag har jag pluggat matte, och sedan äntligen köpt möbler till balkongen! Yay så kul, jag som längtat. Även om det var med en viss beslutsångest haha;) Stolarna är på plats men bordet var så tungt så det fick jag inte upp själv. Bilder kommer så småningom med andra ord.

Kommentarer
Postat av: http://siliiins.blogg.se

Trevligt! :)

2016-04-25 @ 05:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0