Att bli bjuden på lunch, spa-besök och öva inför danssagan.

 
Hej på er!
 
Så gick det visst en vecka och inläggen har inte duggat tätt. Söndagar är min bloggdag verkar det som;)
Veckan har bestått av jobb i vanlig ordning, och även matteplugg. 
Vi har tränat flitigt på koreografierna till Danssagan som närmar sig (maj), spännande.
 
I fredags gick vi ut och åt, jag, min chef och en till arbetskollega. Blev bjuden på lunch då jag fyllt jämnt häromveckan, man tackar! Och samma eftermiddag var det äntligen spa-dags för mig och mamma (också en födelsedagspresent) på Clarion. Små omklädningsrum vilket var ett minus, men annars var vi nöjda. 
 
Idag, söndag, har jag varit på jobbet på eftermiddagen. Vi i manusgruppen har träffats och strukturerat upp in- och utgångar inför vår dansföreställning. Oj vad vi längtar till det är showdags!:)
Efter det promenerade jag till mamma för middag och detta färgglada ovan.
 
Nu väntar en fullspäckad vecka med jobb och träna på alla koreografierna. Mina hjälpflickor (som kommer att stå på scen med eleverna) och huvudrollerna kommer även att vara närvarande. Nu håller jag tummarna för att allt får flyta på! Jag har fortfarande inte fått tag på den sista personen...
Annars bjuder veckan på ett besök hos optikern imorgon, möte för danssagan på torsdag och så tid hos banken på fredag.
Tack och godnatt, ha en fin vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Härligt med en fullspäckad vecka!! :) kram

2016-04-21 @ 19:33:55
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0