Jobb, flyttpacka och lite om förra helgen.

 
Hej fredag och helg!
Dagarna går fort, kan inte förstå att det redan gått ytterligare en vecka. Svisch, svisch.
Jobb på kontoret idag, dubbelkolla alla närvarolistor, fakturor och program. Skönt att få struktur.
Smidit lite andra jobbplaner. Kanske ett nytt dansprojekt på gång. Kanske till våren? Vem vet, spännande hursom. Om det blir något av det lovar jag att yppa mera.
Dansundervisning i veckan och eleverna arbetar flitigt. Har även vikarierat i street och dansmix, samt hunnit ta en balettklass själv också, härligt. Känt av foten i princip varje dag dock. Funderar just när magnetröntgen ska bli, när jag ska få en tid. Ja vi får se helt enkelt.
Förkylningen sitter fortfarande i, hostar och retar i halsen, men det får gå. Tids nog går det ju över. Regnrusk i veckan, höstväder.
I måndagsmorse kom mamma förbi med flyttkartonger. Japp, nu är det dags. I helgen står packning på agendan. På torsdag får jag hämta ut nyckeln till nya lägenheten, så nästa helg blir det inflytt. Så roligt och spännande, längtar och planerar!
 
I veckan tog jag och min kollega beslut om att skjuta på vårt dansprogekt för ungdomar i behov av särskilt stöd. Vi skulle starta nästa onsdag, men nu blir det istället 14/10. Och innan det ska vi hinna auskultera och titta på en danslektion. Då den infaller när jag själv undervisar har jag fixat vikarie. Nu håller jag tummarna för att allt flyter på denna gång. Skulle egentligen varit på auskultation igår men det blev ändrat. Men det blir nog bra tillslut. 
 
Förra helgen träffade jag ju Rebecka för en förmiddagspromenad. Friskt i luften och hann orda lite om det senaste. Efter det blev det bio med mamma, "Så och på jorden". Den första filmen gillade jag väldigt mycket, men denna föll mig faktiskt inte alls i smaken. Så kan det vara.
Kvällsstädat och tvättat, försöker hålla lite ordning här bland flyttkartongerna. Nu ska jag återgå till Johan Falk-filmen på tv och njuta av mina tända ljus. 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: misshappineess.blogg.se

Vad roligt att flytta :) det är så spännande :)

2015-09-27 @ 22:45:21
URL: http://misshappineess.blogg.se/
Postat av: home2tiny

Vad spännande att flytta och roligt med ny lägenhet. Hoppas verkligen du snart får tid för en MR, att gå och ha ont i foten är allt annat än roligt. Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

2015-09-28 @ 09:42:04
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0