Jobbvecka och MR.

Hello!
 
November har det blivit och dagarna går i rasande fart. 
Veckan har bestått av jobb på kontoret, manusmöte inför vårens danssaga som jag är med och skriver på, och dansundervisning i vanlig såklart. 
De äldre grupperna i balett och modernt har denna vecka fått börja med sina dansen till julavslutningen, spännande. Alltid lika roligt att följa deras jobb, även om man ibland hinner tänka, men hur ska vi få ihop det under processen...:) 
 
I torsdags hade jag så tid på sjukhuset för en magnetkameraröntgen (MR). Äntligen, jag som väntat så länge. Sjukhusbesök är väl aldrig något jag längtar efter... men det var skönt att få det gjort. 
Många bilder togs på den skadade foten. Och jag hade glömt hur högt det låter, jösses, hoppade till där någon gång haha.  
Efter ca halva tiden dock kom en av sköterskorna in och jag rullades ut från den sk. magnettunneln då de konstaterade att bilderna inte blev så bra. Ett nytt försök gjordes och nu håller jag tummarna för att det blev bra.
Om ungefär en vecka, tio dagar kunde jag förvänta mig svar. Så nu väntar jag, och försöker att inte tänka på vad resultatet blir (går sådär). 
 
Till något roligt! Idag kom hemleveransen av den matta jag beställt, hurra. Blev så bra så. Kan fota när dagsljuset infinner sig. Sprang på en gammal vän idag, så efterlängtat! Flera år sedan vi sist sågs, så otroligt roligt! En träff och uppdatera lite mer väntar här framöver. Kul att se dig, Peter!
Helgen. Den består av att koreografera och göra övningar inför veckan och julavslutningar. Trots mycket jobb på sistone och en liten längtan efter ledighet ska det ändå bli ganska kul att stänga in sig och få dansa loss här. Kunde inte hålla mig när jag jobbat klart på kontoret idag, utan gick till en av de lediga salarna:) Har redan utökat låtlistan ikväll, så imorgon blir det dans.
Bjuder på bilder från nya lägenheten och utomhusmiljöer här i kring. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Hej där!!
Så roligt med nya lägenheten!! Å då är det ju liksom liiite roligare med allt;) Ser fram emot adventstider och lite mera myskänsla nu :)

Hoppas allt går bra med din fot och att du inte behöver vänta så länge på svaret.
Ta hand om dig!
Kram Anna

2015-11-07 @ 12:42:30
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0