En fullt-upp-vecka och en härlig helg.

Hej!
 
Tittar in snabbt som blixten denna söndagkväll. Passar innan Beck fortsätter igen på tvn.
Blev visst ingen bild på nya vardagsrumsmattan som jag köpte tidigare, har alldeles glömt.
Men det kommer, jag lovar! Och då kan jag ju samtidigt passa på att fota lite mer av vardagsrummet för igår slog jag nämligen till på ett soffbord på Blocket! Jättefint, jag är så nöjd.
 
Oj vilken vecka! Puh alltså. Jobbat på, samt vikarierat i balett för 11-13åringar, och i modern dans nivå 1-2 för ungdomar/vuxna, och skrivit på manus till vårens danssaga tillsammans med min manusgrupp. Sena kvällar och mycket att hålla i huvudet. Helgen var välkommen kan jag säga!
Fyndade som sagt ett soffbord igår på förmiddagen, städade lägenheten, och sedan kom Peter över på kvällen för vin och ta-igen-prat. Vi fortsatte sedan till Clarion där jag sprang på Lina bl.a. och avslutade sedan på
O´learys för lite dans. Vilken helkväll, så kul!
Söndag idag och jag har koreograferat den sista dansen inför julavslutningen. Sedan blev det middag hos mamma och ta del av hennes planer för att göra om där hemma. Det kommer bli så fint!
 
Innan jag avslutar måste jag bara nämna detta tragiska som hänt i Paris. Terrordåd på flera olika platser och flera hundra dödade och skadade. Det är helt ofattbart! Fruktansvärt. VART är välden på väg? Jag tror snart jag tappar tilltro till mänskligheten. 
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0