En massa plugg och en fredagsfikadate.

Förlåt mitt namn är plåt! Nej inte riktigt va, men förlåt för dålig bloggning.
Denna vecka har verkligen bara svischat fram, är det redan fredag idag tänkte jag? Men jo tydligen och man tackar.
En vecka med fullt upp med plugg. Näsan i böckerna och skriva en massa inför mina tentor. Och så jobb i vanlig ordning. Ingen danshandledning dock, den fick vi skjuta på. En av lärarna har tittat på min balettlektion i veckan, det gick bra. Fått ett så fint hjärta av en av mina elever.
Sovit dåligt flera nätter, och sovit bra två nätter. Och så lite spännande saker, hemliga än så länge. 
 
Fredagkvällen har spenderats med vänner. En fika på Unik med Ester och Lina, så trevligt. Alltid lika fint att ses!
En fullspäckad helg blir det denna gång, både med en hel del plugg, lite fler vännerträffar och kanske en tur till morfar. Det gillar vi.
Grattis säger jag även till Charlotte Kalla, vilka prestationer under veckan wow!
Och vet ni vad, inga tulpaner har hunnit inhandlas under veckan. Skandal! Bäst att råda bot på det imorgon:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0