Summering: januari-mars 2015.

Hej!
 
Året börjar ju närma sig sitt slut, och vet ni vad, jag tror det är dags för min årliga årssummering.
Januari
 Vardagen började smyga sig på efter alla julhelger och det var dags att köpa lite grönt. 
Det var vintrigt och vackert och jag promenerade med Rebecka,
fikade och löste världsproblem. Hade även en del teknikstrul, och blev därför inte många inlägg.
Februari
Snökaos, 113cm snö och snörekord.
Strukturerade upp pluggandet, jobbade och fick fina teckningar av barnen.
Hälsade på världens finaste morfar.
Och det var more is more på blomfronten, och jag njöt av mina älskade tulpaner.
Foten började göra riktigt ont, vilket senare resulterade i ett x antal sjukhusbesök detta år.
Fick ett alla hjärtans dag hjärta, och gick på en danföreställning som berörde.
Och träffade Lina och Ester en lördagkväll.
Mars
 Det blev lite nytt shoppat på tränings- och inredningsfronten.
Mina elever fick sportlov och hemma var det vårigt med krokus.
Hårdplugg 7 dagar i veckan och skrev tenta, och delade med mig av högpresterande-krav-tankar.
Rockade sockarna, var på läkarbesök, och fick en remiss till en magnetkameraröntgen.
Piggade upp mig med blomster och en vacker grå kruka.
Och månaden avslutades på bästa vis. Fick VG på min skrivna tenta och även högsta betyg på examensarbetet. Jag hoppade av lycka! Och firade födelsedag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0