Det är väldigt mycket på gång just nu!

Hej på er!
 
Jag har egentligen inte alls tid att sitta här. Men jag måste ju visa att jag är vid liv;)
Kom precis hem från jobbet och sitter nu ner och äter (sen) middag samtidigt som jag bloggar.
Det är mycket nu. EXTREMT mycket till och med.
Svårt att räcka till, hinner inte med allt jag vill. Men om några veckor lättar det.
Jag trivs bra på jobbet dock! Lär mig mycket och har kul. Men som sagt är det mycket att pyssla med.
Faktureringar, nyanmälningar, avanmälningar, mailkontakt, fixa personuppgifter som saknas, omgrupperingar, registrera medlemmar, skriva ut närvarokort,  o.s.v. o.s.v. Puh, är helt slut om kvällarna, eller snarare morgonen efter;)
 
Förbereda danslektioner på förmiddagen, jobba på kontoret på eftermiddagen, undervisa eftermiddag-kväll, jobba lite till på kontoret, hem och sedan förbereda ytterligare inför kommande dags dansklass.
Tur att jag trivs bra!:)
 
Just ja, tentan i matematik hade jag ju i fredags! Och jag hoppas och håller tummarna. Vi får se hur det gick...
I lördags hade vi upptaktsmöte med jobbet och sedan middag med thailändsk mat. Gott och trevligt!
Under söndagen hade vi Öppet hus med prova på klasser och jag höll i balett och modernt. Kul att vara igång igen!
Igår efter min egen undervisning gick jag på Balett Nivå 3, skönt att få träna själv och få inspiration.
Nu börjar även min och min kollegas dansprojekt ta form ännu mer. Affischen är snart klar och vi kan gå ut med informationen offentligen, yay! Idag hade vi möte och slog våra kloka huvuden ihop.
 
Bjuder på lite bilder från härliga dagar och kvällar vid hamnen till och från jobbet.
Gissa vad som hände när jag kom hem sent ikväll utan att fått mat i magen. Kompostpåsen gick sönder i trapphuset när jag var på väg ut till sophuset, och det var fullt med sopor utanför min dörr! Så det var bara till att städa upp. Haha jag orkade inte ens bli det minsta arg fastän jag är trött som få
 
Jobb på kontoret och undervisning torsdag och fredag, samt planera danslektioner i helgen. Och ev. behöver jag jobba söndagen även och handleda i dans. Yes. Så ser livet ut just nu! I helgen hoppas jag på att ha lite mer tid över och skriva lite till här inne. Vi syns!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0