Arbetsvecka och tacofredag.

Hej och glad fredag och helg!
 
Här tittar jag in efter några dagars tystnad. 
Dagarna går så fort och jag kan knappt tro att det är fredag igen. Men tydligen. Och inte mig emot faktiskt.
Skralt med bilder att bjuda på, jag ber om ursäkt.
Veckan har bestått av dansundervisning, träning, planering av nästa veckas fortbildning i balett som jag ska hålla i och undervisning, städning och beta av jobbmailen.
Och nu äntligen har jag lyckats få ihop två av mina danslektioner efter en gruppindelning efter några veckor med allt för många elever i en för liten sal. 
Nu håller jag tummarna för att det ska fungera på bästa sätt för alla.
 
Fredag idag och det har firats med att köpa en färgglad cyklamen. Det är höst det. Och tacos till middag med Marcus som är uppe nu, oj så gott det var! Jag tror banne mig det var ännu godare än vanligt. 
Bilderna från några veckor sedan funkar fortfarande inte att överföra. Så denna från dagens måltid är det bästa jag kan trolla fram. 
Här blir det allt mer höstlikt, gult, orange och murrigt. Härligt. Och mörkret börjar krypa på tidigare om kvällarna. Något mindre roligt är att exemen på armarna har blossat upp igen, ännu tidigare än förra hösten, och rackarns vad det kliar. 
Men nu tar jag helg, ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott med tacos och roligt med dansuppvisning :)

SV: Tack fina du, vad glad jag blir :)

2014-09-21 @ 09:47:31
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0