Det sista av helgen och den där vardagen.

Hej på er!
Ja håll i hatten vilka roliga bilder det bjuds på. Lite ironi ja. Den där tiden att lägga på att fotografera just nu är nästintill obefintlig, samt avsaknaden av ljus plus jobb och plugg som upptar tiden. Men snart blir det bättre!
Idag ville faktiskt solen visa sig, så härligt.
 
God tacos intogs i helgen hos Marcus, var även förbi hans föräldrar på middag i söndags, men i måndagskväll flög jag hem igen till både snö, slask och ishalka. I Gimo var det gröna gräsmattor, dessa kontraster alltså.
Jobba och plugga matte har stått på agendan igår och idag och fortsätter så att göra veckan ut. Danshandledning idag även, alltid lika roligt och givande att få stötta och agera coach. Lite ändring av kläderna till julavslutningen för min äldsta grupp med modern dans och annat småfix, ja veckan rullar på. Men den där matten alltså... Att fräscha upp kunskaperna alltså. Hoppas på bättre flyt imorgon innan jobbet!
 
Och det är visst första advent i helgen kom jag på. Hur ska denna års adventsljusstake se ut, ja det har jag ju knappt hunnit fundera på konstaterade jag när jag gick in på Lagerhaus för att köpa ljus. Inga ljus fick följa med hem dock, mer funderande behövs innan det införskaffas. Så roligt att få pyssla och få tänka till hur jag vill ha det. Hm, det får nog bli ett inlägg om mina adventsljusstakar från de senaste åren trots allt. 
Nej nu är det färdigbabblat för ikväll, snart väntar sängen, är trött som få denna dag.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh tacos som är så gott :)

2014-11-28 @ 10:20:37
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0