De senaste årens adventsljusstakar.

Se där va, här kommer ett till inlägg lastat! 
Fredag och adventshelg dessutom. 
Jag vaknade med ont i halsen som har hållt i sig hela dagen. Har fått lite matteplugg gjort och mailat och sms:at alla mina dansgrupper. Räknade för övrigt ihop att jag visst träffar 87 danselever per vecka, puh:) Sedan blev det Storheden och Myrorna, fyndade en varm tröja och lite pyssel till min adventsljusstake, har ju inte varit där sedan de bytt lokal, och på några andra diverse affärer. 
Väl hemma igen råkade jag somna på sängen, jag som aldrig brukar sova på eftermiddagen, ja förutom när jag är sjuk då. Nu håller jag tummarna hårt för att jag känner mig bättre imorgon för i så fall styr jag och mamma kosan mot fina morfar som fyller år! Vi ska städa och göra fint hos honom innan resterande skara kommer på kalas. Så jag hoppas verkligen att halsontet flyger sin kos. Lite komiskt faktiskt då jag senast igår på jobbet sa att jag fått vara så frisk hela hösten, jämfört med förra, men att man kanske inte ska säga det högt för då slår det väl till. Jodå mycket riktigt, imorse vaknade jag med ond hals som sagt. Och andra sidan, när man jobbar med barn är man extra utsatt. Nåväl.
 
Ryckte upp mig på kvällskvisten och städade av här, välbehövligt och skönt! Nu är det rent och fint och doftar gott. Tills jag pysslat ihop min adventsljusstake så bjuder jag på mina senaste års adventsljusstakar från åren 2009-2013, högst upp med start från förra året. Det är en tjusning att få tänka, drömma, fundera och pyssla ihop en ny varje år. 
Håll tummarna för att jag vaknar kry imorgon så att jag kan krama om min morfar!

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

Hoppas din helg blev lika mysig som den låter :)

sv: Tack så mycket! Visst är hon!!
Jag får ta och göra det :)
Ja, det var riktigt roligt och han var så otroligt bra! Vad kul :D

2014-11-30 @ 10:12:39
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Sara

Vilka fina ! Och så många danselever, roligt :)

2014-11-30 @ 11:47:51
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0