Lite smått och gott.

 
Nämen oj, nu blev det visst tyst här igen några dagar, inte meningen denna gång heller.
 
Lite nytt inhandlat medan Marcus var hos frisören i Östhammar i onsdags. Passade på att kika i den mysiga inredningsaffären som finns där och som har så mycket fint.
Det blev en handcreme från L:a bruket, har hört så mycket gott om den. Jag har provat flera av deras tvålar och även diskmedel som varit bra. Och sedan blev det ett inköp av Renée Voltaires örtsalt som jag tittat på så många gånger. Lite udda kombination måhända, handcreme och örtsalt liksom, men äsch. Jag har en av sistnämdas lantbuljong som verkligen var bra så nu utökar jag samlingen lite med en till produkt.
 
Middag och semla hos Marcus föräldrar efter hans frisörbesök och lämnade även tillbaka Molly som ju varit här och förgyllt några dagar.
Röda naglar som piffar upp i gråmulet väder, man gör vad man kan. Men i helgen har jag hört att det ska bli sol!
 
Flitigt skrivande på examensarbetet men måste dessvärre skjuta på opponeringen, får gå upp först i början på juni efter samtal med min handledare. Både ock känslor för det. Jag som hade ställt in mig så. Men jag tror att när jag väl går upp med det i juni äntligen kommer det bli riktigt bra, det har redan tagit sig väldigt bra och är uppe i 25 välskrivna sidor nu. 
 
Rosa rosor att förgylla köksbordet med inhandlades redan igår. Dessa blommor alltså, vad skulle jag göra utan dem? 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gillar din kombo, handcreme och örtsalt, båda två skulle jag vilja ha!

Tror också juni blir bra för din opponering! Det kommer kännas bra och jättefint att du redan nu är uppe i 25 sidor.

Har också rosor på vårt köksbord!

Trevlig helg

KRAM!

2014-03-08 @ 01:39:44
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Ett rött monogram

Snygga naglar och rosor, och det
örtsaltet med ramslök ser intressant
och gott ut.
Trevlig helg och kramar/AM

2014-03-08 @ 08:48:37
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: frida svensson

älskar den handkrämen!

2014-03-10 @ 09:17:06
Postat av: Tina

Tack för din fina grattishälsning till vår lilla kille!!!
Ljuvliga bilder och vackra naglar!!!
Ha en riktigt fin måndag fina du
Kramar

2014-03-10 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0