Summering: januari-mars 2014.

Nu är det minsann dags för min årssummering som jag ju alltid gör varje år, denna gång dock lite senare än vanligt. Vi tittar på del ett först, hur såg livet ut januari-mars i år:
Januari
Året började med en tid på vårdcentralen och så småningom äntligen besked om min mage. Skrivandet på examensarbetet gick trögt, prioriterade äntligen in att träffa vänner och gick på bio, och det var bitande kyla.
Jag njöt av många tulpanbuketter och funderade mycket.
Började jobba efter jullovet, åkte ner till Marcus en sväng, och gick på härliga promenader i Uppsala.
Och gjorde om färgskalan till blått och vitt väl hemma.
Februari
 Hade tacokväll med Lina, tampades med magontet, fick frikort på vårdcentralen, och försökte hitta någon slags balans mellan allt.
Fyndade lite fint till mig själv, som en härlig sjal.
Ännu mera tulpanbuketter fick inta köksbordet och reflekterade kring det där med att vara snäll mot sig själv.
Sänkte kraven och unnade mig att få ta det lugnt emellanåt.
Flög ner till Marcus igen, saknade vintern och kämpade med examensarbetet.
Mars
Njöt av goda frukostar.
Åt flera middagar med Marcus föräldrar och besökte inredningsaffären med smått och gott i deras stad.
Promenerade och det var mer vårlikt i söder.
En massa krångel och bråttom till flyget och lämna väskan kvar på Arlanda, men tillslut fick jag hem allt igen. Såg även filmen 12 years a slave på bio som berörde mig mycket. Ingen passande bild, men gröna gräsmattor skvallrar om innan jag lämnade Gimo.
Jag kunde ha fönstret på glänt! Kommentarer överflödiga gällande tulpanerna.
Månaden avslutades med att jag fyllde år. Middag på Pastabacken och ta in på hotell. 
Och mamma bjöd på födelsedagsmiddag och det var lika fint som vanligt.
 
Det var årets tre första månader. Fler delar av summeringen är att vänta, håll tillgodo och njut av julledigheten!
 

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

med undantag för din mage verkar du haft en fin början av året! <3

2014-12-28 @ 09:53:32
URL: http://cuntless-lux.blogspot.se
Postat av: Sara

Vilken fin färgskala du hade hemma då :)

2014-12-29 @ 18:50:35
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Ekenäsliv

så fint!
Tack för alla dina fina ord!
Ett riktigt Gott Nytt År till dug!
Varma kramar Anna

2014-12-30 @ 22:44:36
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0