Dansjulavslutning och några adventsbilder.

En lite bättre bild på årets adventljusstake. Ljuvliga hyacinter som jag ännu inte hunnit pyssla ihop till min egna julgrupp. 
 
Den här veckan har verkligen gått i ett! Snart blir det bättre med bloggningen, jag lovar. 
Julavslutning för alla mina dansgrupper som har gått jättebra! Så duktiga elever! Jag är så stolt, glad och nöjd. Det kunde inte blivit bättre. Alla gjorde sitt bästa och gav järnet och de överträffade sig själva vill jag faktiskt hävda. Och det ordnade sig så bra med en av grupperna där halva kostymen var på vift, och vi fick till en enhetlig känsla i alla fall då halva gruppen fick linnen i silver och andra hälften linnen i guld. Och jag fick flera presenter av barnen, blev alldeles rörd, vilken omtänksamhet. Tack alla!
Jag har fått många hejarrop och många frågor om jag fortsätter till våren. Det är mycket nu ja... Vi får se hur allt blir.
 
I onsdags efter några möten hann jag med en kort sväng på stan och inhandlade de första julklapparna. Det slår mig nu hur snabbt tiden går. 3:e advent denna helg, kan ni förstå? Knappt att jag kan. Tog en tur på Röda Korset även, ihopp om att hitta något till en andra advemntsljusstake jag har en idé om, men det bidde inget. Ja men då vet jag ju hur nästa års ljusstake kommer att se ut, håll tillgodo:)
En hel del pluggande har också gjorts, och kontaktat lärare som varit svåra att få tag på. Sovit dåligt och trött som få denna vecka.Grannarna bestämde sig visst för att ha fest kl 04 en dag här. 
 
Imorse åkte jag ner till Gimo och Marcus. Gröna gräsmattor till tredje advent, ja vad säger man? Inte mycket till julstämning direkt. Tur att man kan tända ljus och mysa inomhus. 
Idag fick jag reda på något väldigt fint. Som gjorde mig glad i magen av spänning, och tårögd. Men mer säger jag inte just nu för det är hemligt.
Det blir mycket plugg i helgen då tentor väntar i nästa vecka och jag bävar lite. Men någon gång måste det ju gå! Avslutningsvis säger jag grattis till min vän Hanna som fyller år idag, stort grattis igen!:)  

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

myiga bilder och kul att julavlutningarna gick bra! :)

sv: Ja, det var/är jättekul! Tack å mycket! :)

2014-12-13 @ 21:52:49
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Suss

Så adventsfint hos dig. Kram Suss

2014-12-14 @ 18:17:02
URL: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com
Postat av: Sara

Så härligt att julavslutningen blev bra :)

2014-12-14 @ 19:37:16
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: LIVSGLITTER

Tusen tack för dom fina orden inne hos mig!
Så fin du har det, vackert med hyacinter ↠♡↞

2014-12-15 @ 10:03:39
URL: http://livsglitter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0