Mat i stora lass.

Hej på er!
 
Ja här blev det visst en bildbomb på mat. Faktiskt inte så mycket annat som fotats här haha. Pulled pork, tacos två gånger om, jordgubbspaj med vaniljglass och så pasta carbonara igen.
Dagarna har lunkat på och fokus ligger på pluggande, tentor är i sikte i slutet på augusti.
Och snart mina vänner kan jag äntligen ropa hurra, när något efterlängtat är i hamn. Åh vad jag längtar! Gör en liten fuling när jag nämner a men inte b, och ber om ursäkt och säger sedan inget mer. Man ska ju inte ropa hej för tidigt...
 
Nästa gång kommer det lite roligare bilder, tänkte nog bjuda på lite inredning för det var ju inte igår. Nu när hösten börjar smyga sig på så vill man ju gärna boa in sig och göra mysigt igen. 
Här blev det visst kort ikväll, jag som brukar ha så mycket att säga, men nu var jag visst fåordig.
Önskar er en fortsatt fin vecka så ska jag ta nya tag för i ärlighetens namn så går det där pluggandet sådär. Men skam den som ger sig. Målet är ju nära nu. 

Kommentarer
Postat av: Johannas Reto & Rockabilly

Åh va gott de ser ut, nu blev jag ju hungrig! Pulled Pork vill jag testa! :D

2014-08-13 @ 09:08:15
URL: http://johannasretro.blogg.se
Postat av: Ellen Johansson

Åh gud vad gott!

2014-08-13 @ 11:45:32
URL: http://glossfashion.com/ellenjohanssons/
Postat av: Tess

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

2014-08-13 @ 12:28:28
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0