Att ha ännu mera ont.

Dessa dagar alltså... Vilka dagar.
Sedan sist, vart ska jag börja tro.
Jag har aldrig varit så dålig som nu.
 
Åkte ju till jourcentralen i torsdags, fick ny medicin sm jag redan testat för tre år sedan och som inte fungerade då.
Funkade den nu? Nej. Överraskande? Nej.
Blev bara sämre och sämre i helgen så i söndags åkte jag in på akuten.
Väl där fick jag snabb och proffsig hjälp av duktiga människor! 
Fick en ny medicin, som jag visserligen provat flera gånger och som endast fungerat vid ett tillfälle tidigare.
Kom hem helt slut och skakis, satt och skrev på en uppgift som skulle in till midnatt.
Men tillslut fick jag kasta in handduken och uppgiften blev aldrig inlämnad.
 
Ny vecka och fortsätter äta medicinen. 
Jösses så dåligt jag mått. Och trött så jag vet inte vad, orkar mest ligga i sängen. 
Fruktansvärd värk som jag aldrig någonsin haft, har varit vaken till 03.30 vissa nätter.
Tvingar i mig mat fast magen protesterar, små portioner lika stora som barnmatsburkar. 
Blir det inte bättre snart så blir det sjukhuset igen...
Men idag känns det lite bättre, men är ofantligt trött.
Och mamma är så gullig och ringer och sms:ar ofta och frågar hur jag mår. 
 
Andra veckan som jag ställer in jobbet, och examensarbetet finns ingen ork till, och det börjar bli riktigt bråttom nu...
Men först bli frisk, först ta hand om sig själv.
Det kunde inte kommit mer oläglet, men vad gör man? 
Nu håller jag tummarna hårt för att det ska vända.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, det låter inte alls bra...hoppas att du blir bättre snart! Och det viktigaste är att du tar hand om dig själv, resten måste komma i andra hand.

Ta hand om dig och krya på dig!

2013-11-14 @ 11:18:28
URL: http://landinskan.blogg.se
Postat av: Ett rött monogram

Fy så jobbigt, hoppas du blir
bättre snart.
Stor kram
AnnaMaria

2013-11-16 @ 09:30:18
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

Usch, det låter verkligen inte kul! Krya på dig!!

sv: Tack så mycket, vad gullig du är! :) Ja, det är och gör det! :)
Tack, det har gått över nu :)

2013-11-17 @ 16:57:51
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: veronica eriksson

Hoppas du blir bättre! :)

2013-11-25 @ 20:43:15
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0