Rapport och sista danslektionerna för i år.

Denna fullspäckade vecka alltså.
Men också med många fina inslag.
Grått och regn två dagar, men idag kom goda solen.
 
Måndag och äntligen skriva klart vår rapport i specialpedagogik, hurra.
20 sidor skrapade vi ihop tillsammans, jag och mina två kurskamrater.
 
Tisdag, skola och redovisning av vår rapport hela dagen.
I det stora hela, helt okej tror jag faktiskt, ska bli spännande och se hur det gick sen.
Och sedan direkt till jobbet, höll på att somna på bussen in.
Men så skönt att få röra på sig när jag kom in i danssalen, åh du ljuva dans.
Sista danslektionerna för terminen.
 
Och nu väntar genrepet på fredag följt av lördagens föreställningar.
Spännande stavas det!
 
Imorgonbitti har jag två tentor i matematik.
Jag har anmält mig till tentorna, men för första gången ska jag inte genomföra dem.
Det tar så emot, jag har pluggat och kämpat tills nu, men den knappa tiden har gjort att det inte går.
För en alltid ambitiös person svider det riktigt, det känns inte alls bra. Jag känner mig dålig.
Men det känns som rätt beslut, vid ett annat tillfälle får det bli istället.
 
Och hur var det nu vi sa Rebecka, ja världen går ju inte under för det.
Det gäller att påminna sig.
 
Imorgoneftermiddag kommer Marcus hit och stannar till på måndag.
Men först sy kläder till föreställningen och annat fix .
Nästa gång visar jag min nya väska, promise!=)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack så mycket, vad snäll du är!! :)

2013-05-16 @ 00:41:35
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Marie

Så spännande och fullspäckad vecka!
Hoppas allt gör bra med föreställningen.. Lycka till!

Kram Marie

2013-05-16 @ 12:22:32
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Ja en del veckor är verkligen super fulla med saker. Tyvärr ofta denna tid också. Starkt av dig ändå att avstå tentan och känna efter själv och sätta stopp när det inte går.

Tänkte även be om hjälp. Hjälp oss vinna en resa till Legoland för mig och min dotter. Vi behöver alla röster vi kan få för att hålla oss kvar på listan och tävlingen avslutas vid midnatt idag 16/5. Vore verkligen snällt om du ville hjälpa oss. Vi behöver vara en av de 10 första för att vinna. Vill du hjälpa oss röstar du på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list
genom att klicka på +1 till höger om mitt namn.
Jag hoppas du vill hjälpa mig. Har även skrivit ett inlägg i bloggen om du vill läsa där först. http://lottizdays.blogg.se/2013/may/hjalp-snallaen-sista-gang-baraidag-avslutas-tavlingen.html
Dela också gärna med vänner för att hjälpa oss ännu mer.
Tack på förhand.

2013-05-16 @ 20:58:03
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: a House With A View

Precis, världen går inte under för att tentan inte blir gjord! Och heja dig att kämpa emot att känna dig dålig för det för oj vad mycket du hinner och får gjort!! Du måste hämta andan också!

Kraaaaaaam aka

2013-05-17 @ 21:52:46
URL: http://ahousewithaview-aka.blogspot.se
Postat av: Fröken Tö

Vad fint att du är klar med rapporten! Härligt också att våren är på ingång! :)


Kärlek blir förhoppningsvis ALDRIG omodernt, har aldrig varit och kommer aldrig att bli, tror jag iaf.

Tja, jag älskar inredning och därmed färg och form. Så att se hur det ser ut hos andra tycker jag verkligen är en hit! :)

Helgen kommer att gå i schlagernstoner, för det blir häng i Folketspark nu ikväll tillsammans med grill och picknick :) Sedan ska jag testa att baka winerbröd imorgon och det kan gå lite hur som helst! Vad ska du förgylla din helg med? Kram!

2013-05-18 @ 10:14:24
URL: http://lizzzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0