Matinspiration.

Sedan sist har jag hunnit vara på möte på Dansmagasinet i eftermiddags och sedan tog jag flyget direkt ner till Marcus.
Kom nyss in genom dörren, helgen spenderas i GimoMarcus fyller år imorgon.
Träffade vänliga okända människor på flyget som var pratsugna, så fint.
Kul det där när man där och då möts och samtalar, ögonblicken. 
 
Annars har veckan bestått av tentaplugg (tenta på tisdag!).
Pratat med både läkare och sköterska i måndag och tisdags.
Sedan första omgången av bihåleinflammationen i september förra året, fick jag utslag
och blåmärken efter en spruta. Behandlades och sedan 3 veckor är detta tillbaka nu igen.
Bara att börja med kortisonsalva igen.
Och den andra sprutan jag hade hoppats jag skulle ta för min mage blir inte förrän till hösten, jaha.
Det finns ju värre saker i alla fall.
 
Bjuder på lite matinspiration i sommarvärmen.
Imorgon blir det nog grillat hos Marcus föräldrar och en bit tårta, så gott.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu blev jag sugen, vilken god tallrik du visar!
Jag håller tummarna på tisdag...

kramen

2013-06-02 @ 19:03:51
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0