Dansföreställning och ljuvlig sommarvärme.

 
Jag har tänkt att skriva både en och två gånger, men tidsbrist, datorstrul och varmt väder kom emellan.
Helgen, den härliga helgen ska jag berätta om.
 
Genrep i fredags och så äntligen den stundande dansföreställningen i Arcushallen på lördagen.
Trollkarlen från Oz sattes upp och mina elever var så duktiga.
Efter några om och men bestämde jag mig ändå för att vara med i mina grupper på scen
och det hela blev riktigt bra.
Jag är till 100% nöjd med mina danser som jag faktiskt fick en del beröm för, och naturligtvis
glad och stolt över mina elever.
Tack!
 
Det har varit toppenväder hela helgen!
En kort tur till Invit på fredagskvällen med Marcus hann vi med.
Promenera i shorts till affären, äta glass på balkongen och cyklade till Blomsterlandet för att köpa lavendel.
Rödspätta i ugn, pannkakor med sylt och grädde, banan och choklad i ugn, och lax.
Mycket gott har ätits hemma.
Eurovision i lördags, och hyrde film igårkväll och somnade i vanlig ordning efter en halvtimme.
Helt slutkörd efter en fullspäckad danshelg.
 
Löven har slagit ut, balkongen har varit vidöppen, och har äntligen lyckats bläddra i hela Lantliv.
Vilken helg!
Och tack och bock för den ljuvliga pion jag fick efter vår dansföreställning!
En rosa/cerise som nästa dag blev orange och idag blev gul.
Vilken förvandling, har inte varit med om maken!
Tack helgen. 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fina bilder.

2013-05-21 @ 21:23:37
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

fina blommor och ser riktigt gott ut! :)

sv: Tack så mycket! :) Har fått öroninflammation, men den är nästan helt borta nu :) Tack :)

2013-05-23 @ 19:07:52
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0