Färgskalan går i blått.

Hej denna fredagkväll!
 
Mycket matematik som snurrar nu denna vecka.
Vilka humörsvängningar.
Ena stunden glad och lättad över lösta tal, femton minuter senare förtvivlad och frustrerad
över nästa problemlösning som inte alls vill lösa sig.
 
Hur som, har jag aldrig i mitt liv lagt ner så mycket tid på matematiken som nu.
Jobbar riktigt hårt och känner mig stolt över det jag hitills presterat.
Kom igen, kom igen, det ska nog gå vägen!
 
Jobb i tisdags och möte igår torsdags på Dansmagasinet. Ärenden på stan och köpte några
godisremsar när det visade sig vara vintermarknad, trevligt.
Träffade mattelärareni förmiddags för lite sista frågor innan måndagens mattetentor.
Och försöker trösta mig med att det jag hinner, det hinner jag.
Har ca 2 tentor + 10 inlämningar mellan 25/3-1/4. 
Och där emellan fyller jag år också.
Stressa inte mer än nödvändigt är meningen som jag upprepar för mig själv dessa dagar. 
Det går sådär va. 
 
Lite blåa detaljer från hemmet bjuder jag på. Blått är alltid återkommande härligt.
Jag är så sugen på att fota nytt, men tidsbristen ni vet...
Även påskpynt och nya blommor lockar, tänkte bege mig till kära Blomsterlandet för fina ting och belöning=)
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så vackra. ♥

2013-03-23 @ 08:41:54
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Fröken Tö

Det är verkligen fint att man ibland kan känna att en plats tillhör en. Att man kommit hem.

Haha, nu blir jag ju verkligen nyfiken på att prova denna paj och se om mina smaklökar är känsligare än dina eller inte! :)

Tja, det var en mastodonttenta på 18 sidor så jag var minst sagt knockad efteråt. Framtiden får dock utvisa hur det gick, men jag hoppas att jag klarade den. Dock osäkert eftersom tentan var uppdelad i nio delar och varje del bedöms separat. Så kuggar man på en del så är det kört och där av osäkerheten då jag var mindre säker på en av delarna! Men hur gick det för dig? Rodde du skutan i hamn? :)

Ja, jag gillar som sagt också detaljer och det är helt klart detaljerna som gör’t! Naturmaterial blir ju heller aldrig omoderna :) Ser att även du snöat in på detaljer här ovan, men i blått! Fint! :)
Men ha en toppenhelg du med! Kram

2013-03-23 @ 11:00:51
URL: http://lizzzies.blogg.se
Postat av: Bodil

Vad fint med blått. Jag gillar också blått jätte mycket.
Trasmattor är ju så himla fint!
Jobbigt att du är stressad du ska se att allt ordnar sig. De brukar det göra.Hoppas din födelsedag blir fin.
Kram Bodil.

2013-03-23 @ 22:45:05
URL: http://www.bodil-justbecause.blogspot.com
Postat av: Sarah

Va gott me remmar :)

2013-03-23 @ 23:10:36
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0