Ett litet livstecken härifrån.

Lite god mat från senaste.
 
Ett litet livstecken härifrån, hej!
Puh vilka dagar dessa har varit, det känns att man lever.
I ärlighetens namn känner jag mig TOTALT utpumpad.
Vi har plockat, slängt, packat, städat och flyttat.
Och bilat ner till Gimo i Uppsalatrakten med Marcus grejer till lägenheten här, en trea.
Här blir jag drygt en vecka.
Vår lägenhetstvåa där uppe i norr är tömd förutom på mina grejer som får stå där ett tag till.
När jag kommer upp till norr igen bor jag hos mamma någon vecka, flyttstädar lägenhetstvåan
i väntan på att jag ska få flytta in i min lägenhetsetta.
Hängde ni med haha?
Jag har 1 år kvar av mitt plugg + jobbar och väljer därför att bo kvar uppe i norr en termin tillsvidare,
sedan får vi se.
 
Vi åkte till IKEA i Uppsala igår, sprang på en danskompis det första jag gjorde, så trevligt!
Möblerna vi skulle beställa, ja där blev det krångel. Vi måste åka dit senare i veckan.
 
Nu vankas plugg och jag vet inte om jag hinner med allt på samma gång.
Men jag ska försöka.
Utan att dräpa mig.
 
Vi bor hos Marcus föräldrar tills vi fått möblerna, men sedan finns det inget internet i nya lägenheten än så länge. Och min laddare till mobilen råkades slänga när vi städade och jag kan inte ladda mobilen, men
troligtvis blir det en ny mobil ändå.
Nu andas, sedan träna och plugga, puh.
 
Ta hand om er!
 

Kommentarer
Postat av: Rinki

Oj, oj, oj! Det låter onekligen som att du har mycket på gång just nu, men som du säger så får du försöka hålla huvudet kallt, men jag förstår vad du menar. Inte för att jag kan jämföra min stress med din, men det är mycket nu inför slutet på denna termin och kurs. Sedan drar en ny kurs igång och det blir nya kamrater och allt sådant där. Känns lite omväldigande.

Hur går det med studierna? Senast vi pratade så höll du på och förbereda inför sluttentor och dansuppvisningar, hur har det gått? Jag hoppas att allting går bra för dig. Och att det kommer att gå bra att bo själv, måste kännas lite jobbigt? Men ni kommer väl att kunna pendla/träffa varandra och så ändå?

Sv: Att lyssna på jazz och baka måste jag också testa, det låter som en bra kombination ;).

Kram

2013-01-07 @ 14:57:48
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Sanna ;D

Vill till ikea! längesen jag var där:)

2013-01-08 @ 07:44:08
URL: http://handlingar.blogg.se
Postat av: Sofie-mamma till Nova

Jag vill också till Ikea :)

2013-01-08 @ 21:03:44
URL: http://sofiesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0