Tentadags.

Tänk att det är 21 augusti idag, så snabbt tiden går!
Förstår ni att det är september snart. Jag förstår inte vart sommaren tog vägen och inte detta år heller för den delen.
 
Jag hade hoppats kunna få tillgång till en del av bilderna från min gamla dator som jag skulle publicera från min mammas födelsedag, men det kommer få vänta lite till. Så lite opublicerade blandade bilder får agera räddare i nöden:)
 
Plugg dessa dagar och förbereda undervisning, så ser det ut. Och pasta carbonara hos Marcus föräldrar ikväll.
Imorgonbitti åker jag hem igen, buss, tåg och flyg.
På fredag skriver jag 2 tentor i matematik, på lördag är det dags för ytterligare en tenta (som jag inte alls känner mig förberedd inför, panik!) och på söndag jobbar jag på vår öppet hus dagDansmagasinet som jag ser fram emot.
Några dagar med fullt upp. Är så skönt ibland när man är härligt slut efter hårt arbete och vet att man har i alla fall en dag sedan att vila upp sig på och vara stolt över presterandet, det ska jag i alla fall försöka vara:)
Tänkte även hinna svänga förbi Blomsterlandet och köpa lite nya gröna växter.
Känns kul med lite nytt och fräscht, och blommor gör mig alltid glad.
 
Det dröjer nog några dagar innan jag hinner skriva igen, ha det så bra så länge.
Och hurra än så länge fungerar min dator så bra och jag är så nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jennie Bergius

Visst rusar tiden iväg.. Lycka till med tentorna!! Glöm inte att ta det lugnt mellan varven.

Svar: Kul att få inspirera, hoppas att du gillar barsen :) Och visst är det jag som målat (har målat alla bilderna på bloggen :) <3 Jennie

2013-08-22 @ 10:57:49
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: Loppisliv

Lycka till nu med alla tentorna!!
Hoppas helgen din blir fin, och passa på och njut när allt är avklarat!!
Stor kraaam Paula

2013-08-23 @ 07:10:51
URL: http://loppisliv.blogspot.se/
Postat av: Maria

...ja tänk att sommaren springer iväg så fort!

Hoppas att det går bra att skriva/räkna på tentorna! Lycka till!!!
Fin helg till dig!
Kram

Postat av: Ett rött monogram

Hoppas dina tentor gick bra.
Stor kram
AnnaMaria

2013-08-24 @ 17:16:21
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så vackert. & lycka till! ♥

2013-08-25 @ 13:16:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0