Puh, åh jag hann precis.

 
Puh, åh jag hann precis.
Två examinationer skrivna och inlämnade, skönt.
Med fem minuters marginal.
Bocka av från listan.
 
Och till och med ett litet blogginlägg såhär på sena kvällskvisten.
En minut tillgodo innan en ny dag.
Flyt.
 
Imorgon ska jag unna mig själv lite ledigt med bara lite plugg.
Det behöver jag.
Bläddra i de efterlängtade tidningarna jag köpte för ca en månad (!) sedan nu,
promenera, dansa och andas lite emellanåt.
Låter som en underbar dag i mina öron, det var länge sedan.
 
Sovgott, imorgon väntar en ny månad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Jo det är bra med mig, bara lite förkyld, annars är det bra!
vad ska du göra idag? :)

2012-11-01 @ 09:02:55
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
Postat av: Sofie- med bebis i magen

Skönt att vara klar :)

Hoppas du får en fin helg!

2012-11-02 @ 07:27:40
URL: http://sofiesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0