Mors Dag och annat trevligt.








Sommarlov!
Äntligen är du här.
Sista skoldagen i torsdags med examination av rapporten som gick bra.
Och avslutning igår fredag.
Med tillhörande sång och dans på Musikhögskolan.
Klassen och jag uppträdde med en dans som verkade vara uppskattad av många, kul.

Marcus fyllde år i torsdags och jag har hunnit träffa Rebecka i måndags om än bara en stund.
Men en guldvärd sådan.
Bilder på det kommer snart.
Och det har hunnit bli ny månad, juni!

Mors Dag var det förra söndagen, jag vet jag ligger efter med uppdatering.
Skolan har fått gå först, och detta var för övrigt min sista danstermin.
Följande 1 ½ år läser jag mitt andra ämne och lite andra kurser, spännande.

Bjuder på några bilder då jag åkte till mamma för att fira henne på Mors Dag.
Vi åt gott på balkongen och årets första färska jordgubbar avnjöts, härligt.

Imorgon söndag bilar jag och Marcus ner till Östhammar.
Åker förbi graven även, vilket ska bli fint, det var länge sedan nu.
Men först väntar en kväll av bowling med våra förra grannar och vänner Ida och Tobias.
Jag är taggad, det blir par vs par, ska bli spännande att se vilka som går segrande.
Fast mest ska det bara bli trevligt att ses!

Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: TC

sv. Tack så mycket =)

2012-06-02 @ 13:34:38
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Felicia

Så vackra bilder från dagarna!!!



SV: taaack, hade en toppen dag och toppen avslut! <3



puss

2012-06-02 @ 19:28:39
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Rinki

Låter ju jättebra, kul att du också har sommarlov nu och att det har gått så bra för dig med plugget, jag är stolt över dig. Hur är det med dig? Vad ska du hitta på i sommar?



Förlåt för att jag inte har skrivit tidigare, men det var så mycket inför sluttampen av skolan att jag inte orkade och nu har jag dragit på mig en förkylning som såklart skulle komma nu när allting är slut :/. Brukar ju bli så så fort man låter sig själv slappna av.



Ser ut som att din mamma fick en fin och trevlig mors dag :)!



Sv: Ja, spännande att jag kände igen något kring din dikt, jag vet inte riktigt var det var, om jag kommer på det så säger jag det då :) men det är ju en komplimang i alla fall. Duktig du är på att skriva, för den var verkligen vacker.



Självklart tänkte jag på dig och din mormor den torsdagen, jag hoppas att allting gick bra <3. Men absolut så ska du ta din tid till att sörja, sådant behöver man.



Kramar på dig!

2012-06-03 @ 16:04:23
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Elin

Åh jordgubbar! :D

2012-06-03 @ 18:44:12
URL: http://elinz.blogg.se/
Postat av: Sofie

det är en tavla :)



skönt med sommarlov! vad händer under sommaren då?

2012-06-04 @ 20:58:12
URL: http://sofiesvardag.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, så många somriga bilder du har publicerat i detta inlägg - härligt1



(Sent) Svar: Tack så mycket! Det gör mig glad att du gillade studentkortet som jag gav till en vän.

Personligt vill jag tro uppskattas. :)



Kram

2012-06-09 @ 21:14:25
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0