Rebecka-veckan.

Jag fortsätter mina uppdateringar som kommit på efterkälken.
Här kommer lite roligheter från v.24.
Lina hämtade mig snällt nog på flyget. Efter att ha landat lite och röjt här hemma,
blev det visst populärt att träffa min kära vän Rebecka.

14/6-Lunch hemma hos mig med Rebecka.
Laxsallad och god chokladefterrätt. Te och flera timmars pratande.
Underbart att inte behöva stressa.
Och Mari fyllde år dagen till ära, hurra.



15/6-Jag firade fredagen med att köpa blommor på Blomsterlandet. Vad annars.
En röd kärlekspelargon, rosa pioner och lavendel fick det bli.

16/6-Spontankväll och cykla till Rebecka på lördagskvällen.
Hon hade hyrt fem filmer, vi såg ingen av dem fastän vi la i den ena i dvd:n.
Bra gjort! Vi har alltid så mycket att prata om.
Fint.
Sorbetglass, popcorn och te.
Skrattkalas och gamla minnen.
Vilken kväll!


17/6-Storheden och shopping med Rebecka på söndagen. Fast själv var jag bara smakråd.
Men lika kul för det, att kunna glädjas för andras skull.
Middag hos mamma på kvällen.
Gott som vanligt, smälte i munnen.

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Ser riktigt smarrigt ut! kram Mia

2012-07-17 @ 22:00:14
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Fröken Tö

Jag blir inte alls avundsjuk ;) Själv jobbar jag HELA sommaren, så du är kort sagt min motpol när det gäller ledighet just nu!



Jo, jag håller också tummarna, men ett extra tumpar är aldrig fel! :)



Ja jag förstår då rakt inte varför man ska köpa snittblommor nu när det finns blommor som både är gratis och miljövänliga (inga växthus för att driva upp dem inte!). Sedan var det ju det där med pelargoner förståss, men de är ju ingen snittblomma. Men det hade varit rackarns bra om de fanns i vilt tillstånd så att man bara kunde gå och plocka. Skulle fylla alla lägenhetens krukor på ett nafs! ;)



Måste dock erkänna att Herr Klöver faktiskt inte fått bevisa vad han går för än, varken med te eller något annat. Men det värmer att höra att du kan känna igen dig i det jag skriver, för faktiskt vem vill inte skriva så? För när folk kan identifiera sig i saker och ting som man tar upp, ja då fastnar man och blir en frekvent besökare av vad som i det här fallet råkar vara en blogg.



Men kan du inte lägga upp bilder på dessa assiettfynd? Är ju så oerhört nyfiken av mig, så det vore skojigt att se :)



Pannkankorna var grymt goda och snart ska nog resterna av vad som är kvar förvandlas till crêpes.Men maten här ovan såg ju inte heller helt fel ut!Blev faktiskt lite hungrig...

Men ha det fint och fortsätt njuta av dina lediga sommardagar! Kram

2012-07-18 @ 09:49:21
URL: http://lizzzies.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ni verkar ju haft det underbart bra, god mat och mysig små äventyr!!!!



SV: jajameeen myy town bcn :DDD hihi



pusss

2012-07-18 @ 14:21:57
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Livet på Vestergård

Så mycket gott du visar :)

Kram Kicki

2012-07-18 @ 20:30:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fina bilder :D

sv: Åh så glad jag blir, tusen tack finaste du!

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-07-18 @ 21:25:37
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0